Сервісне обслуговування, повернення і обмін техніки «з пробігом»
Для передачі пристрою на сервісне обслуговування, зверніться до найближчого Цитрус Сервіс ⚡ (швидше) або надішліть пристрій Новою Поштою. Для будь-якої техніки обов'язкова наявність чека або видаткової накладної, а також талона на сервісне обслуговування.
Обмін і повернення
Обмін товару / повернення грошових коштів можливий в термін 14 днів не рахуючи дня покупки, при дотриманні наступних умов:
- заповнена заявка для обміну / повернення;
- квитанція про прийом товару на діагностику / ремонт (в разі проведення сервісного обслуговування);
- оригінал документа, що підтверджує покупку (чек / видаткова накладна / акт прийому на сервісне обслуговування), копія залишається у Вас;
Що мати при собі?
- талон на сервісне обслуговування;
- копія документа, що посвідчує особу.
- Заявка (в разі обміну / повернення) повинна бути заповнена людиною, який оформляв замовлення, також додаються його документи, що засвідчують особу. На заповнених документах обов'язковим реквізитом є підпис особи, що оформила замовлення.
Відправка «Нова Пошта»
Якщо у вашому населеному пункті немає Цитрус Сервіс, ви можете передати пристрій на сервісне обслуговування або обмін / повернення в термін 14 днів не рахуючи дня покупки по Новій Пошті.
Перелік необхідних документів:
- заповнена заявка для обміну / повернення;
- квитанція про прийом товару на діагностику / ремонт (в разі проведення сервісного обслуговування);
- оригінал документа, що підтверджує покупку (чек / видаткова накладна / акт прийому на сервісне обслуговування), копія залишається у Вас;
- талон на сервісне обслуговування;
- копія документа, що посвідчує особу.
Важливо☝Заявка (в разі обміну / повернення) повинна бути заповнена людиною, який оформляв замовлення, також додаються його документи, що засвідчують особу. На заповнених документах обов'язковим реквізитом є підпис особи, що оформила замовлення.
* - фото і опис стану пристрою і його комплектації відображається в замовленні, а також в талоні на сервісне обслуговування.
** - сліди ударів або механічного впливу, які не зафіксовано в талоні на сервісне обслуговування, а також могли призвести до порушення працездатності пристрою.
Що мати при собі?
- талон на сервісне обслуговування;
- копія документа, що посвідчує особу.
- Заявка (в разі обміну / повернення) повинна бути заповнена людиною, який оформляв замовлення, також додаються його документи, що засвідчують особу. На заповнених документах обов'язковим реквізитом є підпис особи, що оформила замовлення.