Cart

УМОВИ НАДАННЯ КОМПЛЕКСУ ПОСЛУГ

спеціального технічного обслуговування технічно складних побутових товарів сервісними центрами «ЦСЕРВІС»

ЗМІСТ

ТЕРМІНИ, ЗАКОНОДАВСТВО

  1. ПОРЯДОК ПРИЙОМУ ТОВАРІВ В РЕМОНТ
  2. ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ РОБІТ
  3. ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ РОБІТ
  4. ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ
  5. НЕГАРАНТІЙНИЙ (ПЛАТНИЙ, СТРАХОВИЙ) РЕМОНТ
  6. ПОРЯДОК ЗВЕРНЕННЯ
  7. ПОРЯДОК ВИДАЧІ ВИРОБІВ
  8. ПОРЯДОК ТА ТЕРМІН ЗБЕРІГАННЯ ВИРОБІВ

 

Діагностування - комплекс робіт із визначення та загальної оцінки технічного стану товару та його окремих частин, виявлення причин невідповідності або відхилень у його роботі від передбачених експлуатаційними документами параметрів.

Профілактика - комплекс попереджувальних заходів, що забезпечують максимальну продуктивність товару і зводять до мінімуму ймовірність виходу його з ладу.

Ремонт - комплекс робіт з усунення недоліків товару для забезпечення його використання згідно технічної документації.

Виконавець – «Цсервіс».

АСЦ – Авторизований сервісний центр

 

Умови розроблені у відповідності до Цивільного кодексу України, Закону України «Про захист прав споживачів», Правил побутового обслуговування населення, що затверджені постановою КМУ №614 від 16 червня 2023 року (далі – Правила № 614), Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів затвердженого постановою КМУ від 28 листопада 2023 року № 1251 (далі – Порядок № 1251) та є невід’ємною частиною публічної оферти щодо укладення договору про надання комплексу послуг спеціального технічного обслуговування технічно складних побутових товарів сервісними центрами «ЦИТРУС» і Квитанції про приймання товару на ремонт (гарантійний, негарантійний, страховий).

 

РОЗДІЛ 1. ПОРЯДОК ПРИЙОМУ ТОВАРІВ В РЕМОНТ

 

1.1. При прийомі товарів на гарантійний, негарантійний, страховий ремонти Виконавцем оформлюється Квитанція про приймання Товару

1.2. У Квитанцію про приймання Товару вносяться відомості про Споживача, виробника та модель виробу, його заводський номер та комплектність, записуються ознаки несправності зі слів Споживача, проводиться поверхневий зовнішній огляд виробів та їх комплектних частин, у тому числі акумуляторної батареї та зарядного пристрою (за наявності) на наявність потертостей, подряпин, сколів, тріщин, забруднення, зовнішніх ознак потрапляння вологи (окисів на контактах акумуляторної батареї, системному роз’ємні, дисплеї, стану індикатора вологи), а також перевіряється на вмикання виріб на момент прийому незалежно від заявленого дефекту.

1.3. Товари приймаються без СІМ-картки і без мультимедійної карти пам’яті (ММК). За збереження помилково залишеної СІМ-картки користувача або мультимедійної карти пам’яті (крім випадку обов’язкової наявності ММК у виробі згідно заявленої несправності) Виконавець не несе відповідальності. Споживачу необхідно забрати всі додаткові аксесуари, що не входять до комплектації Товару. На ремонт передається виключно сам пристрій. Додаткові аксесуари можуть бути прийняті виключно в тому випадку, коли поломка пов’язана з їх роботою, про що зазначається в квитанції чи акті   на прийом. Виконавець не несе відповідальність за аксесуари, не вказані   в квитанції чи акті.

1.4. Якщо Споживач пред’являє вимогу про надання виробу з обмінного фонду ( тільки у випадку гарантійного ремонту), заповнюється заява на його отримання. Заява реєструється лише при наявності паспорта Споживача. Термін розгляду заяви 2 робочих дні. Споживач погоджується, що визначений термін розгляду заяви у 2 робочих дні не є підставою для покладення відповідальності на Виконавця у вигляді стягнення неустойки за ненадання товару з обмінного фонду на час здійснення гарантійного ремонту в розумінні ч.9 ст.8 ЗУ «Про захист прав споживачів».

1.5. У разі отримання виробу з обмінного фонду, Споживач несе матеріальну відповідальність за його збереження та зобов’язується компенсувати завдану шкоду, у разі пошкодження чи втрати приладу, отриманого   з обмінного фонду.

1.6. Споживач зобов’язується повернути прилад, отриманий з обмінного фонду, в момент отримання його Товару з гарантійного обслуговування.

1.7. Споживач бере на себе ризик, пов'язаний з можливістю виявлення в Товарі недоліків не зазначених в акті чи квитанції, а також ризик втрати робочого стану пристрою у випадку грубого порушення користувачем умов експлуатації, наявності слідів вологи, корозії, некваліфікованого ремонту чи механічних пошкоджень. Ремонт здійснюється виключно щодо недоліків, зазначених в квитанції чи акті.

1.8. Після передачі товару на обслуговування Споживач отримує екземпляр акту чи квитанції про прийняття товару, де вказано заявлену несправність, недоліки товару, виявлені при зовнішньому огляді, контактні дані Споживача, комплектацію та ін.. Споживач ставить підпис, чим підтверджує правильність вказаних даних і згоду з правилами   проведення ремонту.

1.9. Виконавець не несе відповідальності за втрату індивідуальних налаштувань, контактів, аудіо, відео, фото та іншої інформації, яка знаходиться на пристрої, карті пам’яті чи інших інформаційних носіях (за винятком платних ремонтів, де чітко вказано, що Споживач бажає скористатись платною послугою по збереженню даних).

1.10. На гарантійний сервіс приймаються виключно Товари з наявними повністю заповненими гарантійними талонами або чеком або видатковою накладною, що підтверджує факт та дату продажу.

1.11. У випадку, коли Товар не може бути відремонтований Виконавцем його буде перенаправлено для проведення гарантійного ремонту в авторизовані сервісні центри виробника вищого рівня в залежності від бренду товару. В цьому випадку термін ремонту збільшується до 60 календарних днів.

1.12. Попередня вартість ремонту вказується в акті чи квитанції. Кінцева вартість ремонту після проведення діагностування (при перевищенні попередньої вартості) узгоджується зі Споживачем. При відмові від ремонту власник оплачує вартість діагностування та забирає пристрій.

1.13.Виконавець приймає на обслуговування пристрої після ушкоджень, пов'язаних з діями зовнішнього середовища, наприклад: в результаті пожеж, повеней, інших випадків непереборної сили, а також шкоди, заподіяної комахами та тваринами, залиття рідиною, потрапляння вологи (в тому числі пару), та інших пошкоджень, що сталися виключно з вини або через недбалість Споживача. ОДНАК Виконавець не несе відповідальності за будь-які можливі поломки, неточності в роботі або виникнення / проявлення будь-яких дефектів, в тому числі й повний вихід з ладу такого обладнання, як під час його перебування в СЦ «Цитрус» (під час діагностування, обслуговуючих та / або ремонтних робіт), так і після його повернення Замовнику. Гарантії Виконавця на такий Товар не розповсюджується.

 

РОЗДІЛ 2. ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ РОБІТ

 

2.1. Ремонт Товарів виконують кваліфіковані інженери Виконавця з використанням спеціальних інструментів та вимірювальних приладів. З відома клієнта діагностування та ремонт проводяться без його участі.

2.2. Під час ремонту інженер визначає реальну несправність та встановлює її причини. Якщо в процесі огляду та ремонту буде виявлено додаткові несправності та пошкодження, які не було заявлено Споживачем при передачі Товару, ремонт призупиняється до погодження подальших дій із Замовником. Термін ремонту при цьому збільшується на час, необхідний для погодження.

2.3. Виконавець не несе відповідальності за можливу втрату даних або налаштувань виробу під час діагностування або ремонту. Виконавець не несе відповідальність за наявні захисні плівки та скло на дисплейному модулі приладу та не бере на себе зобов'язання з їх заміни при заміні модуля. Замінені запчастини Споживачу не повертається.

2.4. При випадковому (плаваючому) характері заявленого недоліку, початком роботи по його усуненню вважається день його прояви в Сервісному Центрі Виконавця.

2.5. Якщо в процесі ремонту потрібно здійснити дії, які можуть призвести до часткової або повної втрати індивідуальної інформації у виробі (налаштування меню, збережені контакти тощо), то Виконавець проводить ці роботи без погодження зі Споживачем та не несе відповідальності за її втрату.

2.6. Виконавець має право відмовити у складному технічному платному ремонті з причини відсутності комплектуючих, необхідних для виконання ремонту та неможливості їх замовити на території України.

2.7. Якщо під час гарантійного ремонту інженер виявив спроби попереднього некваліфікованого ремонту, несправності, причиною яких стала неправильна експлуатація приладу замовником або потрапляння вологи і рідини, сервісний центр має право зняти прилад з гарантійного обслуговування (згідно Постанови Кабінету міністрів від 28 листопада 2023 р. № 1251). Ремонт вищеперерахованих приладів виконується на платній основі з оформленням замовником відповідної заяви, але сервісний центр не гарантує в таких випадках повне відновлення працездатності приладу. Якщо працездатність приладу була відновлена, сервісний центр видає гарантію на проведені ремонтні роботи.

 

РОЗДІЛ 3. ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ РОБІТ

 

3.1 Ремонт всіх категорій виконується протягом узгодженого зі Споживачем терміну;

3.2. Споживач погоджується, що у разі необхідності використання запасних частин для виконання ремонтних робіт, строк ремонту збільшується на час їх доставки, а для гарантійного ремонту не можете становити більше 45 (сорока п’яти) календарних днів.

3.3. Споживач погоджується, що у разі необхідності проведення гарантійного (негарантійного) ремонту у сторонньому авторизованому сервісному центрі в залежності від бренду товару, строк ремонту збільшується на час їх доставки та здійснення ремонту стороннім авторизованим сервісним центром, а для гарантійного ремонту не можете становити більше 60 (шестидесяти) календарних днів.

3.4. Під час дії воєнного стану на території України та протягом двох місяців після його офіційного завершення або скасування, час виконання зобов’язань за даним Договором може бути збільшено до 90 (дев’яноста) календарних днів (включно). Сторони домовилися, що таке продовження не є порушенням строку виконання зобов’язання, оскільки сталося під час дії форс-мажорних обставин.

Відмовою від продовження терміну ремонту вважається зареєстрована заява Споживача при передачі товару на гарантійне обслуговування. В рамках платного сервісного обслуговування датою відмови вважається дата реєстрації заяви.

3.5. В страхових ремонтах термін страхового, платного ремонту продовжується на час погодження страхової виплати Страховиком за договором добровільного страхування зі Споживачем та відповідним Страховиком. Виконавець не несе відповідальності за затримку погодження страхової компенсації або за відмову у відшкодуванні страхової компенсації Страховиком, як і не несе відповідальності за недостатній розмір страхової компенсації на покриття ремонту, що передбачений таким договором між Споживачем та Страховиком.

 

РОЗДІЛ 4. ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ

 

4.1. Виконавець здійснює прийом товарів на гарантійне обслуговування для усунення несправностей, які виникли з вини Виробника. Прийом на гарантійне обслуговування Товарів згідно гарантійних зобов’язань виробників, проводиться відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та на підставі вимог, які встановлюються виробниками товарів. При передачі виробу в ремонт Споживач має пред’явити гарантійний талон виробника, завірений оригінальною печаткою або видаткову накладну або чек або інші підтверджуючі документи факту придбання товару.

4.2. У разі відмови Споживача від узгодження з Виконавцем терміну виконання гарантійного ремонту понад 14 (чотирнадцять) календарних днів, Споживач має подати відповідну заяву в день передачі товару на гарантійне обслуговування. Неподання клієнтом такої заяви в момент передачі товару на гарантійний ремонт вважається згодою Сторін на усунення недоліків в інший строк (більше 14 днів).

4.3. Споживачеві може бути відмовлено у проведенні гарантійного ремонту в наступних випадках:

- якщо виріб був переданий в ремонт після спроб самостійного ремонту ;

- якщо виріб був переданий в ремонт після неавторизованого ремонту;

- всередині виробу присутні сторонні речовини, рідини, предмети і т.д .;

- присутні механічні зовнішні пошкодження (тріщини, вм'ятини) або механічні пошкодження, наявні сліди впливу вогню;

- несправності викликані порушенням правил експлуатації і поганим доглядом (виріб брудний зовні і всередині, присутні сліди іржі);

- вчасно не були замінені швидкозношувані деталі;

- несправності викликані з незалежними від виробника причин (перепади напруги електричного струму, явища природи, стихійні лиха);

- має місце нормальний знос виробу в наслідок тривалого використання при відсутності заводських дефектів запчастин.

4.4. Виконавець (або безпосередній виконавець у випадку обслуговування товару у сторонньому авторизованому сервісному центрі) залишає за собою право за результатами діагностування зняти виріб з гарантійного обслуговування, якщо виявлені спроби неавторизованного ремонту або порушення умов експлуатації.

 

РОЗДІЛ 5. НЕГАРАНТІЙНИЙ (ПЛАТНИЙ, СТРАХОВИЙ) РЕМОНТ

 

5.1 За запитом Споживача Виконавець   здійснює прийом на платне обслуговування виробів для усунення заявлених ним несправностей (або несправностей, які виникли з вини споживача). При прийомі на платне обслуговування оформляється Квитанція про передачу Товару.

5.1.2 Виконавець несе відповідальність за втрату індивідуальних налаштувань, контактів, аудіо, відео, фото та іншої інформації, яка знаходиться на пристрої, карті пам’яті чи інших інформаційних носія тільки в тому випадку, якщо Споживачем придбана окремо платна послуга «Збереження даних».

5.1.3 Споживач   бере на себе ризик, пов'язаний з можливістю виявлення в Товарі недоліків   не зазначених в акті чи квитанції, а також ризик втрати робочого стану пристрою у випадку грубого порушення користувачем умов експлуатації, наявності слідів вологи, корозії, некваліфікованого ремонту чи механічних пошкоджень.

5.1.4 Ремонт здійснюється виключно недоліків, зазначених в квитанції чи акті. В разі виявлення додаткових недоліків - їх усунення погоджується з Споживачем в телефонному режимі .

5.1.5 Після передачі товару в ремонт Споживач отримує екземпляр акту чи квитанції про прийняття на ремонт, де вказано заявлену несправність, описано стан Товару,   записано контактні дані власника, комплектацію. Передавши товар на платний ремонт та проставивши підпис на квитанції або акті, Споживач   підтверджує правильність вказаних даних і приймає умови публічної оферти щодо укладання договору про надання комплексу послуг спеціального технічного обслуговування технічно складних побутових товарів сервісними центрами «Цитрус» та дані розширені Умови чим погоджує правила проведення ремонту.

5.1.6 Виконавець не несе відповідальність за збереження споживацьких властивостей Товару під час здійснення ремонтів.     Виконавець не несе відповідальності за збереження споживацьких властивостей виробів пошкоджених внаслідок потрапляння рідини.

5.1.7. У страховому ремонті умови надання послуг визначаються цією офертою та договором добровільного страхування майна укладеного Споживачем з відповідним Страховиком.

5.2 Доставка товару в сервісний центр і назад до Споживача:

5.2.1 Виконавець забезпечує прийом заявок на платний ремонт виробів з подальшою організацією доставки товару в сервісний центр (далі – СЦ) і назад до Споживача. Доставка товару здійснюється кур'єрською службою, яка співпрацює з Виконавцем. Споживач має право надати товар кур'єру особисто або використовувати точки прийому кур'єрської служби.

5.2.2 При отриманні товару від Споживача, кур'єр зобов'язаний зробити фотографії виробу з лицьової та задньої сторони для підтвердження його стану на момент передачі.

5.2.3 Товар повинен бути упакований при Споживачеві. Всі деталі та пошкодження товару, виявлені на момент забору, фіксуються кур'єром.

5.2.4 Виконавець забезпечує своєчасну доставку товару до СЦ для проведення діагностики та ремонту, а після виконання ремонтних робіт – повернення товару Споживачу. Всі умови доставки, включно з термінами доставки, місцем забору та повернення товару, визначаються в момент прийняття заявки та оформлення ТТН.

5.2.5 Відповідальність за збереження товару під час транспортування несе кур'єрська служба згідно з умовами наданих послуг. Виконавець не несе відповідальності за збитки, спричинені діями або бездіяльністю кур'єрської служби. У випадку виявлення додаткових пошкоджень товару, які не були фіксовані на момент передачі товару кур'єру, відповідальність за такі пошкодження несе кур'єрська служба.

5.2.6 Споживач зобов'язаний оглянути товар на момент повернення і підписати накладну та акт виконаних робіт. Підпис Споживача підтверджує отримання товару в задовільному стані та відсутність претензій до якості наданих послуг.

5.3. Гарантійні терміни:

5.3.1

Група товарів

Група послуг

Гарантійний Термін від Виконавця на платний ремонт, місяців

Apple

 

Смартфони

 

Планшети

 

Ноутбуки

 

Ігрові консолі

Заміна батареї

6 місяців

Заміна вузлів

12 місяців

Ремонт вузлів

3 місяці

Відновлення після  

пошкодження вологою

Гарантія не надається

Інші послуги

Гарантія не надається

Телевізори

Заміна вузлів

12 місяців

Ремонт вузлів

6 місяців

Заміна LCD

3

Відновлення після  

пошкодження вологою

Гарантія не надається

Інші послуги

Гарантія не надається

Гаджети

Заміна батареї

6 місяців

Ремонт батареї

6 місяців

Заміна вузлів

12 місяців

Ремонт вузлів

6 місяців

Відновлення після  

пошкодження вологою

Гарантія не надається

Інші послуги

Гарантія не надається

Електротранспорт

Заміна батареї

6 місяців

Ремонт батареї

6 місяців

Заміна вузлів

12 місяців

Ремонт вузлів

6 місяців

Заміна витратних матеріалів (колодки, покришки, камери, сальники)

14 днів

Заміна підшипників

3 місяці

Протяжка вузлів

Гарантія не надається

Бортування колес, вулканізація

Гарантія не надається

Відновлення після  

пошкодження вологою

Гарантія не надається

5.3.2 В гарантійні зобов’язання Виконавця не входить:

- Несправність не пов’язана з роботами, які виконувались чи не пов’язана запчастинами, які були змінені під час ремонту;

- Виявлені пошкодження пристрою не пов'язані з виконаними роботами;

- Виявлені сліди втручання третіх осіб (пошкоджені пломби, сліди розбирання чи ремонту);

- присутні механічні зовнішні пошкодження (тріщини, вм'ятини) або механічні пошкодження, наявні сліди впливу вогню;

- всередині виробу присутні сторонні речовини, рідини.

- інші умови визначені п.5.3.1 Умов.

5.3.3 Виконавець відмовляє у проведенні гарантійного ремонту, якщо гарантій термін на виконані роботи, наданий Виконавцем, сплив на момент звернення Споживача до СЦ.

5.4 Порядок розрахунку за виконані роботи та надані послуги:

5.4.1 Виконавець виконує роботи з усунення недоліків Товару після узгодження їх вартості із Замовником, на підставі проведеного діагностування, заявлених Споживачем та виявлених під час прийому Товару на ремонт. Виконання робіт без додаткового узгодження вартості ремонту зі Споживачем допускається якщо остаточний розмір ремонту не перевищує попередньо узгоджену суму зазначеної в Квитанції (якщо таку можливо було передбачити).

5.4.2 Якщо вартість ремонту перевищує попередньо узгоджену суму, ремонтні роботи призупиняються до остаточного погодження вартості ремонту із Замовником. Погодження проводиться в телефонному режимі згідно контактних даних вказаних в документі прийому.

5.4.2 У випадку відмови від проведення ремонту Споживач оплачує вартість проведеного для визначення несправностей та встановлення їх причин діагностування. Споживач не оплачує вартість робіт діагностування проведеного для визначення несправностей та встановлення їх причин, якщо ремонт не можливий через відсутність комплектуючих .

5.4.3 У випадку якщо страхова компенсація, що виплачується Страховиком за договором страхування не покриває повну вартість страхового ремонту Споживач оплачує різницю за власний рахунок або отримає страхову компенсацію у грошовому вимірі на власний рахунок (в такому разі страховий ремонт Виконавцем не проводиться).

 

РОЗДІЛ 6. ПОРЯДОК ЗВЕРНЕННЯ ЗА КОМПЕНСАЦІЄЮ

 

6.1. Компенсація проводиться тільки на підставі актів, виданих авторизованими сервісними центрами Виробника. В акті має бути вказано, що недолік товару виявлено під час дії гарантійного терміну товару, ремонт товару неможливий і він підлягає заміні. Акт повинен містити розбірливу назву АСЦ, дату видачі акту і прийому товару, назву та номер товару, технічний висновок, печатку, підпис спеціаліста та директора сервісного центру.

6.2. Для отримання компенсації за актом АСЦ необхідно надати видаткову накладну або чек, що підтверджує факт купівлі (порядковий номер, точна дата покупки), гарантійний талон виробника з вказаним серійним номером виробу, заповнений продавцем, розрахункові реквізити (у випадку повернення Товару) Споживача та документи, що встановлюють його особу.

6.3. Якщо товар залишено на відповідальне зберігання в АСЦ (складається акт прийому-передачі у двох примірниках), один з яких передається споживачеві. При цьому товар повинен бути опечатаний пломбою АСЦ, не мати зовнішніх пошкоджень. Товар приймається в повній комплектації, а в разі якщо комплект повністю або частково відсутній, все це фіксується в акті.

Компенсація проводиться тільки після підтвердження легітимності акта виданого АСЦ.

6.4. У компенсації може бути відмовлено, а акт АСЦ і товар (якщо здавався) повернені Споживачеві   у тому випадку, якщо незалежна експертиза визнає акт АСЦ недійсним.

6.5. Документами, що підтверджують гарантійний статус виробу та надаються Споживачем під час зверненні в сервісний центр, є (гарантійний талон), чек або накладна на придбання товару. Серійний номер і модель переданого в ремонт Товару повинні відповідати вказаним в гарантійному талоні.

 

РОЗДІЛ 7. ПОРЯДОК ВИДАЧІ ВИРОБІВ

 

7.1. Вироби, які пройшли ремонт у Виконавця видаються Споживачу після оплати наданих послуг та використаних запасних частин.

7.2. Виріб може бути повернений Споживачу з ремонту лише при пред’явленні Акту чи квитанції про приймання Товару. У випадку втрати даного акту чи квитанції, видача Товару проводиться при пред'явленні паспорта Споживача, що передавав Товар у ремонт і його письмової заяви про втрату квитанції.

7.3. Виконавець не несе додаткові гарантійні зобов’язання на виконані ремонти за гарантійними зобов’язаннями виробника, крім тих що вказані в гарантійних талонах (інструкціях з експлуатації) виробників.

7.4.При пред’явленні клієнтом вимоги про дострокове повернення Товару з гарантійного з ремонту (до дати, вказаної у квитанції як «Орієнтовний термін завершення ремонту»), ним заповнюється відповідна заява – бланк. При видачі Товару з ремонту Споживач отримує акт діагностики за тарифами Виконавця з вказаними результатами тестування, сумою ремонту та видами ремонтних робіт.

 

РОЗДІЛ 8.   ПОРЯДОК ТА ТЕРМІН ЗБЕРІГАННЯ ВИРОБІВ

 

8.1. Виконавець не несе відповідальність за збереження споживчих властивостей Товару під час здійснення ремонтів та зберігання товару.  

8.2. Виконавець не несе відповідальності за збереження споживчих властивостей акумуляторних батарей, виробів, що були передані на ремонт з пошкодженнями внаслідок потрапляння рідини та механічно пошкоджених виробів під час здійснення ремонтів та зберігання товару.

8.3. Гарантований термін зберігання Товару переданого на гарантійний ремонт становить 6 (шість) місяців. По закінченні цього терміну, Товар визначений в Акті чи квитанції зберігається у Виконавця до моменту, коли його оцінена вартість буде дорівнювати сумі заборгованості Споживача перед Виконавцем але в будь якому разі не більше 12 місяців. Після цього Товар   реалізується через комісійну торгівлю, при цьому Споживач зобов'язаний оплатити послуги по зберіганню Товару до моменту такої реалізації, з розрахунку 50 (п’ятдесят) гривень за кожен день зберігання, для компенсації витрат на ремонт та зберігання Товару.

8.4. Гарантований термін зберігання Товару переданого на інші види ремонтів, крім гарантійного, становить 1 (один) місяць, з дня, визначеного в акті чи квитанції. У випадку, коли Споживач не з'явився за одержанням відремонтованого виробу протягом місяця, Товар визначений   в Акті чи квитанції зберігається у Виконавця до моменту, коли його оцінена вартість буде дорівнювати сумі заборгованості Споживача перед Виконавцем, але в будь якому разі не більше 12 місяців. Після цього Товар   реалізується через комісійну торгівлю, при цьому Споживач зобов'язаний оплатити послуги по зберіганню Товару до моменту такої реалізації, з розрахунку 50 (п’ятдесят), гривень за кожен день зберігання,   для компенсації витрат на ремонт та зберігання Товару.

8.5. Оцінка Товару Споживача на момент реалізації здійснюється відносно категорії, бренду, моделі, пам’яті, технічного і естетичного стану, комплектації відповідно до програми Цитрус «Обмін» , інформація про яку розміщена на сайті Цітрус Обмін .  

 

9. Інформація про Виконавця

 

ТОВ "ІМПОРТМАКС"

Адреса: 65014, м. Одеса, вул. Маразліївська 1/20, вхід Ф1, офіс 101

ЄДРПОУ: 43738098

Advantage

Возможность оплаты частями или в кредит

Advantage

Бонусы и скидки постоянным покупателям

Advantage

Гарантийное и послегарантийное обслуживание

Advantage

14 дней на возврат и обмен

Advantage

Гаджеты проверены инженерами Цитрус Сервис

Advantage

Скидки по программе "Цитрус Обмен"

close
Оформить заказ
Кол-во товаров: , на сумму грн
Телефон
Имя
Email
Способ доставки
Адрес Цитрус Сервис
Город
Отделение
Код: 
Доступный кредит и оплата частями. Подробнее privat mono
Купить в один клик
Задать вопрос 🤙 093 170 20 33 с 9:00 до 19:00
Копировать ссылку на товар share Скопировано